Mėgaukitės sklandesniu bendradarbiavimu su klientais
Buhalteriams inFakt naudojimas yra nemokamas. Suteikiame galimybę susieti klientų dokumentus su savo paskyra, kad palengvintume bendradarbiavimą su klientais.
„inFakt“ yra tvirtai įsipareigojusi technologijų plėtrai ir el. sąskaitų faktūrų išrašymui. Siūlome įvairius būdus, kaip susieti savo apskaitos programinės įrangos paketą su inFakt.
„inFakt“ užtikrina, kad jūsų klientai pateiktų daugiau savalaikių ir tikslesnių administracinių įrašų, o tai reiškia, kad apdorojant mažiau problemų.
Ar jūsų klientas atidaro naują inFakt paskyrą, gavęs jūsų buhalterio paskyros siuntimą? Atsidėkosime komisiniu mokesčiu.
Naudoti skirtingi metodai, atsižvelgiant į pageidaujamą darbo eigą
inFakt eksportuoja pirkimo ir pardavimo sąskaitas į UBL (Universal Business Language) formatą. Šiuos failus galima importuoti ir apdoroti beveik bet kokiu apskaitos paketu.
Sinchronizuokite visus kliento dokumentus su savo serveriu, OneDrive, Dropbox arba Google Drive aplinka. Galite juos apdoroti savo apskaitos programine įranga iš šių platformų.
Universalios pristatymo platformos užtikrina, kad jūsų klientai gali atsiųsti jums dokumentus tiesiai iš „inFakt“.
inFakt turi tiesioginį ryšį su apskaitos programine įranga, veikiančia debesyje. Vartotojai savo sąskaitas faktūras siunčia tiesiai iš inFakt į atitinkamą failą jūsų apskaitos pakete.
Paprasta, greita ir nemokamai!
iki šiol su inFakt sukurti dokumentai
Naudokite savo patikimą apskaitos paketą, tačiau sumažinkite rankinį įvedimą bendradarbiaudami su savo klientu per inFakt. Jo sąskaitas faktūras, sukurtas naudojant inFakt, lengva perkelti į beveik bet kurį apskaitos paketą.
SUKURTI PASKYRĄ!